torsdag, september 28, 2006

Nya bilen!

Igår hämtade jag min nya fina bil. Körde fram och tillbaka till Torpsbruk på kvällen. WOW! 210 hk går bra kan jag säga:-) Och på grusvägarna gick den lika bra som på asfalt. Navigatorn talade med en vän kvinnlig stämma om för mig hur jag skulle köra hem och gjorde jag inte som hon sa så räknade hon snabbt om en ny färdväg. Snacka om lyx:-)

Snöret är hemma igen eller rättare sagt i Jönköping hos mamma. Hon får diskbråcksbehandling med cortison och är rätt pigg. Vi ska få en remiss till Strömsholm för att få en bättre undersökning av vad som ställer till detta elände för henne.

Måste nog försöka hitta den där rike greven snart....:-)

3 kommentarer:

Annika och labradårarna sa...

Och när du hittar den där rike greven så kanske du kan kolla om han har nån bror eller kusin eller liknande... ;-)

Hoppas Snöret kryar på sig!! Inte kul när dom har ont...

Härligt med ny bil!! Fixade det sig med elhissen förresten?!

Katarina sa...

Jo då. Verkstan fixade elhissen till det fasila priset av 2200. Tur att det var lön i måndags:-)

Anonym sa...

Åhhhhhhhh, jag vill också ha en Subaru Forester. Håller för övrigt med tidigare "skribent" angående förhoppningen om att greven har ett omfattande släktträd.
Idag har den första snön fallit (tänkte bara göra dig lite avundsjuk ;-):-P :-P :-P)