söndag, september 24, 2006

Vilken höjdardag.....

Vissa dagar ska man ligga kvar under täcket. Idag var nog ett typexempel på en sådan dag:-) Jag och Twiggy gjorde en botteninsats på jaktprovet, elhissen till förarfönstret gick sönder på bilen. Tur att det inte regnade men den kunde väl ha väntat en vecka till jag hade bytt bil. Och till råga på allt så gick min Alessi toaborste sönder när jag städade och jag spillde ut Bulgurveten på golvet när jag lagade mat. Som sagt, ett typexempel på en dag där jag skulle ha stannat kvar i sängen....

1 kommentar:

Annika och labradårarna sa...

Nämen stackars dej!!! Vi kom ju aldrig ner och ens titta på öppenklassen idag... "Fastnade" i elitklassrutan. Minus Finus Busus hade lite annorlunda uppfattning om vattendirigeringsuppgiften än vad matte hade. Men det var ett väldigt trevligt elitklassprov! Riktigt jakt-realistiskt till och med, inte alltid man är bortskämd med det nej.
Vi stannade inte till prisutdelningen, utan åkte hem tidig eftermiddag, handlade kinamat på vägen hem och var hemma i vettig tid och satt ute i trädgården och åt kvällsmat! Minus fick en tvåa, och det är ju inte fy skam (även om matte retar ihjäl sig på att hon släppte iväg hunden för långt... IGEN. Grrr...), eller hur?!