fredag, september 22, 2006

NY BIL!!

Igår bytte jag bil!! Fort var det gjort. I måndagens tidning var det en bilaga om Subarus nya biar som skulle ha premiär i helgen. Såg en perfekt bil till mig i den bilagan och nu har jag alltså bytt min Golf mot en Subaru Forester 2,5X!! 210 hk med turbo!! 20 cm markfrigång!! Med andra ord som gjord för mig:-)) Jag får den nästa vecka...

Annars har det varit fullt upp senaste veckan. Mycket på jobbet just nu. Andjakt i lördags. Imorgon ska jag åka till Göteborg för att ta mått på skallen till doktorshatten. Närmaste stället! Tydligen special, special. Sen vidare till Jönköping för 40-årskalas. Upp söndag morgon för jaktprov i Växjö. Jo jag kom med!

På tal om doktorshatt så är det Promovering i Luleå den 11 november och då sak jag upp. Har redan bokat min "gamla" frissa till fredagen. Måste fixa en långklänning också...

Inga kommentarer: