tisdag, juli 03, 2007

Snott bilder:-)

Just nu har jag så lugnt på jobbet för en gång skull så jag sitter faktiskt och surfar. Fy på mig. Inte tillåtet....ibland får man upp en sida där det står att om man ovillkorligen behöver aktuell sida så ska man ta kontakt med IT-avdelningen. Gäller till exempel FRK:s hemsida. Känns inte som jag vill besvära IT-avdelningen med det:-)




Så i surfandet hittade jag lite bilder på mig och Ken från Graham-kursen som Pia Berglund som har syster Asti har tagit. Tack för stölden:-) Bilderna är tagna när vi tränar närsök.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Ken!

Har du sommarlov än? Mitt sommarlov börjar om två veckor.

Truls

Anonym sa...

Hej Truls!

Jag får nog inget sommarlov:-( Tycker mer att det liknar arbetsläger i Sibirien eller nåt.

Susanne sa...

Min matte sa något om boot-camp, men jag vet inte riktigt vad det är.