söndag, april 19, 2009

Skönt med helg! Har gått igenom anmälningarna till Växjö-provet, skrivit PM, börjat på katalogen, skrivit adresser och frankerat alla kuvert. Så snart får ni ett PM.

För att skriva ut PM så åkte jag till Siba för att köpa nya bläckpatroner. Kom ut med en ny HP-skrivare. Typiskt mig. Tur att någon ser till att hålla upp konsumtionen i Sverige även i kristider. Men denna nya fantastiska skrivare kunde, förutom att skriva ut, även kopiera och scanna. Och dessutom var den trådlös! Att dessutom installationen gick som en dans, till och med anslutningen till trådlöst, blev ett STORT plus till HP. Hur ofta funkar sånt utan något strul?


Så nu har jag testat att skriva ut foto, scanna in foto, kopiera och skriva ut PM. Här är ett gammalt kort på mig och hästen Sankte Per susande över ett hinder.

Under två år var jag fodervärd åt Pelle och vi tävlade hoppning upp till Msv B. Största framgången var att vinna Mantorp Cup (Msv B). Pelle rev aldrig ett hinder men han hade egenheten att vägra ut sig på sista hindret om han kände att jag slappnade av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusigt!!

Birgitta