måndag, oktober 06, 2008

Ny kamera, slyngeljakt och punka!

Jag köpte en ny kamera i lördags. Har velat ha en systemkamera länge men ibland blir jag av oförklarliga skäl väldigt snål. Men nu slog jag alltså till och inhandlade en Nikon D60 med ett 18-135 objektiv. Så idag skulle denna tingest ut på sitt första uppdrag. Slyngeljakt!


Oj så roligt det var att ta kort med den!! Många suddiga men också några rätt bra. Jag får träna.


Jag har inte haft punka på jag vet inte hur länge. Säkert 20 år sedan, minst. Men idag var det dags. Megapunka! Men som tur var på rätt ställe :-) Efter att jag hade lastat ut hundbur och visat var reservdäcket var så tog det fem minuter så var däcket bytt! Kram på er!!



Vilken dag! Efter gårdagens blåst och regnrusk så var det idag strålande sol och, som Askungen säger, alldeles underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Behövs det verkligen tre stora starka karlar för att byta ett punkterat däck ;-)
Förstår dig precis vad gäller kameran - vissa beslut måste få ta sin tid!
Kram A-L :-)

Susanne sa...

Grattis till nya kameran! Du är snabb när du väl bestämmer dig ;)
KRAM

Lollo sa...

Klart häftig bild på Twiggy (gissar jag) på väg in när man förstorar upp den. Ha det gott, kram Lollo

Katarina sa...

Det är Twiggy. Syns på de självlysande ögonen:-)