måndag, oktober 27, 2008

Kolsäck

Jaha, då var det vintertid och kvällspromenaderna i skogen samt träningar brann inne direkt. Jag, Twiggy och Skipper försökte oss på den vanliga rundan efter jobbet och det gick bra ett tag men sen blev det kolsäck! Så nu är det på med pannlampan eller finna sig i att trava runt Växjösjön.

Birgitta hade ett blogginlägg med Paul Pott. Jag hittade honom sjunga min favorit Time To Say Goodbye:

http://www.youtube.com/watch?v=nHYYz_mGP1U

och som bonus fanns också Sara Brightman och Andrea Bocelli:

http://www.youtube.com/watch?v=jmS41_JdVLg

Håll till godo!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Bäckmörkt och trist säger jag...
Ses snart!

Lollo sa...

Men här uppe i Norrland, lyser solen dygnet runt, fåglarna kvittrar och alla fåglar har bestämt sig för att inte flytta i år pga det härliga klimatet ;)))
PS. försöker bara vara kaxig för att du övergav denna del av landet.
PS. jag vill inte ha något blogg-inlägg om vårvärmen i mars när vi skottar för fullt!!!
Kram!