måndag, december 29, 2008

Lite skryt mm

Jag har inte haft någon vidare jul. Allt runt omkring har varit bra, men jag har lyckats vara sjuk i över två veckor nu....superinfluensa med tillhörande tungt att andas...har fått Bricanyl att fixa luftrören med.

Twiggy har med andra ord haft ganska tråkigt ett tag men igår släpade hon med sig matte för träning med Will & Birgitta. Oj vad hon sprang:-) Superkul! Tänk att det kan vara jobbigt att blåsa i visselpipan...andnöd.

Idag har jag varit inne och gått igenom mail på jobbet. Det är skönt att få sitta ett par timmar i lugn och ro och se hur illa man ligger till:-) Antar att det kommer att braka lös den 7 januari när alla är tillbaka på jobbet igen.

Och så till SKRYTET! På jobbet låg ett stort kuvert adresserad till Diplomerad Fuktsakkunnig Katarina Ljungquist! Jag har blivit godkänd på kursen jag gick hela våren på Lunds Tekniska Högskola och SP Sveriges Tekniska Forskningsinstitut. Vi var tydligen bara fem stycken av drygt 20 som blivit diplomerade. Så nu är jag lite mallig:-)

3 kommentarer:

Susanne sa...

STORT grattis! Är inte det minsta förvånad att du klarade det! Vill även passa på att önska dig ett gott nytt år.
KRAM

Yours Truly sa...

Såklart klarade du det!!!! Du har ju Stor Hjärna!! :-)

Kram Birgitta

Anonym sa...

Man får gratulera, om än i efterskott. Bra jobbat!
Kram A-L