onsdag, maj 14, 2008

Det är så vackert ute nu med blommande hägg och syren och fruktträd! Jag bara njuter! Sen har jag pussat på Mohedas sötaste valpar just nu. Hope och Blue. Hur gulliga som helst!

Ikväll har Ken varit på jaktlydnadskurs i Vegby. Matte borde reklamera den! Bara en apport på en och en halv timme. Uselt tycker Ken. Tyvärr är matte av en helt annan åsikt och tycker att det är jättebra. Nu ska vi slipa stopp-signal och inkallning, närsök och stadga! Och ikväll har jag skickat in anmälning till Smålandsmästerskapens fjärde deltävling i Nässjö den 1/6. För Twiggy också.

1 kommentar:

Susanne sa...

Tjenare Kenta!

Har du varit något mer på den där tråkiga kursen? Din matte verkat ha smittat min matte. Vi har precis varit ute och allt jag fick göra var att gå fint och se när matte kastade dummiesar. Skittrist!
Trulle