torsdag, mars 27, 2008

Veckan som gick fort

En hel vecka har gått utan att jag har märkt det. Direkt efter VCC körde jag upp till Jönköping för vidare färd till Linköping på tisdagen. När jag kom till Vrigstad så började långtradarna att köra märkligt långsamt. 30 km/h är inte en normal hastighet för dessa fordon. Oj, det blev visst rätt halt! Så de sista milen till Jönköping gick i snigelfart där långtradarna inte tog sig upp för backarna och vissa bilar tydligen gett sig ut med sommardäck.

Onsdag och torsdag har det varit Fuktsakkunnigkurs på SP i Borås. Och medan jag har varit borta har det lagts in nytt golv i köket (TACK Janne från hon som bara kan räkna på reglar!) och imorgon kommer ugnen. Förhoppningsvis rätt ugn den här gången. I helgen ska det målas väggar och sen börjar det bli klart.

På söndag ska Ken på MH! Och så har jag anmält oss till Smålandsmästerskapens andra deltävling i Jönköping nästa helg.

Inga kommentarer: