måndag, maj 15, 2006

Växer så det knakar!

Ken växer så man nästan ser det. Tycker att det har hänt mycket bara i helgen!! Måste ta några kort ikväll...

Helgen har tillbringats som valpvakt i Torpsbruk. Endast fyra vuxna + Ken samt åtta valpar är en ganska hanterbar skara. Ken fick följa med på långpromenad på lördagen och sen sov han resten av helgen:-) De tre labradordamerna (?) hittade en död och synnerligen rutten grävling att rulla sig i. Fy f-n vad de luktade!! Snöret däremot uppförde sig för en gång skull som en dam och bevärdigade endast grävlingen med en kissmarkering. Tack för det! Skipper åt dessutom upp mitt lördagsgodis i ett obevakat ögonblick....

Med andra ord en riktigt trevlig helg! :-)

2 kommentarer:

Anders Carlsson sa...

Hej Katarina.

Lycka till med nya valpen. Kom gärna ner och hälsa på oss för lite träning/Anders.

Susanne sa...

Hej Brollan!

Jag saknar att busa med dig, men den stora gula labben i min ny familj går oxå att busa med ibland. Min matte säger oxå att jag har växt massor på en vecka.

Truls