tisdag, maj 23, 2006

Hela havet stormar...

Vaknade som vanligt innan väckarklockan ringde (förstår inte att jag inte kastar ut den) eftersom Twiggy och Ken lekte Hela havet stormar i sängen. Tänk vad skönt det skulle vara med en låååång ostörd sovmorgon:-) Få väl inreda förrådet till kennel och låsa in hela bunten. Det ska bli skönt med 4 dagar ledigt nu....

Kanske hinner fixa lite hemma som t.ex putsa fönster, renovera sovrum, göra sommarfint på balkongen... fast vi ska ju till Trollebo lördag och söndag också så känner jag mig själv rätt så har jag inte "hunnit" någonting när det är måndag igen:-)

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag har oxå funderat på att slänga ut väckarklockan. Truls tycker att 4.50 är en bra tid att stiga upp!!! Leo brukar titta lite trött på mig och verka tycka att det är alldeles för tidigt. Ha riktigt trevlig helg på Trollebo. Hoppas att ni får finare väder än vad vi hade sist.

Susanne