torsdag, april 20, 2006

Är Ken förstörd nu?!

Twiggy har också skaffat sig en hobby vilken består i att leta reda på sorkarna på stubbåkern som vi passerar på promenaden. Hon har övat ett tag vilket har resulterat i att det ofta blir vinst numera. Recept: 1. Lokalisera sorken, 2. gräv dig snabbt ner, 3. bit ihjäl sorken samt 4. spring till matte och visa.

På lunchen lämnades sork av vilken Ken fick nys på och tänkte ta med sig. Blää sa matte och hann morra och utdela ett rejält nyp vilket fick stackars Ken att avlägsna sig från sorken. Ursäkta mig Ken!! Matte är kvar i den "gamla skolan"!!

Nu frågar jag alla på detta Forum. Är han förstörd nu? Kommer han aldrig mer att apportera vilt nu? Hur ska jag göra för att rätta till mitt misstag? Kommer det att bli bättre om jag tar fram godis och klicker? SVARA FORT!!!

1 kommentar:

Annika och labradårarna sa...

Jaa, det tror jag :-) Det är nog helkört nu faktiskt... Den lille söte kommer aaaldrig att apportera vilt mer. I alla fall inte sorkar. Kanske i alla fall. Ifall du har tur.
Men förtrösta icke - nu är det ju dummies på proven, så det gööör ju kanske ingenting :-))