torsdag, juli 06, 2006

"Idag blir det varmt"

Ja så sa meteorologen på 1:ans morgonnyheter. Skojar han eller?!? Ser med bävan fram emot den varmaste dagen hittills om prognosen stämmer. Det gör nog hundarna också. Snöret gick ut och gjorde sina behov i går och la sig sen platt i skuggan och vägrade gå en meter till. Därför har vi nu utökat morgonpromenaden eftersom det är enda gången på dagen som till och med Snöret kan drista sig till en kort galopp :-) Imorgon efter jobbet blir det snabb avfärd till stugan.

Min dator ska skickas till Frankrike för reparation!!! Helt otroligt!! Men det är kanske billigare än att ge mig en ny.... Tack bror för att du fixar det åt mig och sätter in en ny hårddisk så att inte alla mina obrända bilder försvinner på trippen. Backup tror jag det stavas det som man ska ägna sig åt med jämna mellanrum:-)

Inga kommentarer: