måndag, augusti 10, 2009

Slut på semester

Så var årets semester slut och jag är tillbaka på jobbet tröttare än någonsin:-) I helgen har jag varit i Skåne och dömt på Flatmästerskapen. Det blev långa men trevliga dagar i strålande sol och jag hade båda dagarna dragit vinstlott eftersom min ukl-station på lördag och ekl-stationen på söndag låg inne i bokskogen. Svalt och skönt med andra ord.

STOORT GRATTIS till alla Smålänningar som gjorde så bra ifrån sig!! Andreas och Vega som vann Ökl!! Olle som kom 3:a i Ekl!! Carina som kom 2:a i Ukl!! Och Christel som fick vandingspris till bästa handler!! Snyggt jobbat allihopa (har jag glömt någon så skyll på min kokta hjärna idag)!

Nu väntar en vecka som hundvakt både till mammas hundar och till de som inte fick följa med till Wales från Björkåsen.

Inga kommentarer: