måndag, mars 09, 2009

TACK....

Jag får väl tacka Smålandsavdelningens medlemmar för att ni såg till att jag antagligen inte kommer hinna träna hund i helgen. Jag ska nämligen, tillsammans med Åsa, se till att 800 medlemmar får ett personligt utskick om ett extra årsmöte....vilket innebär att 800 frimärken ska klistras, 800 adressetiketter ska tas fram och klistras, 800 papper ska vikas och stoppas i kuvert....för att inte tala om vad detta kommer att kosta. Pengar som kunde ha används till något betydligt roligar. En kurs med engelsk instruktör tex.

Jag är så besviken på avdelningens medlemmar. Jag trodde i min enfald att jag flyttade hem till ett Småland, känt för sin entreprenörsanda, där människor tyckte det var roligt att jobba tillsammans och för varandra. Tydligen inte....

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, tyvärr... Att det ska vara så svårt att förstå att utan funktionärer blir det inga aktiviteter! Hoppas verkligen att allt ditt och Åsas extraarbete ger resultat!
Tack igen för trevlig träning i lördags! Jag kommer ner igen den 20:e, kanske syns vi då?
Kram A-L