torsdag, augusti 28, 2008

Nu börjar det äntligen!!

Idag hade jag hellre velat vara med och apportera men det blev internrevision på jobbet istället. Två timmars utfrågning om jag hade kryssat i alla checklistor, reviderat uppdragsplaner mm mm. Anmärkning på att jag hade skrivit att projektet skulle arkiveras på CD. Rätt svar skulle tydligen vara att det arkiveras på DVD!!??!! Och!?

Men på lördag, måndag, tisdag och lördag ska vi apportera på lite olika ställen!! Hur kul som helst! Sen får vi väl se vad som händer med jaktproven efter det:-) Vi startade i Skedhult i söndags och fick en tvåa igen. Inte helt tyst och gick för en gång skull inte ut på djupet på söket!! Det är ju där som Twiggy brukar uppehålla sig:-)

Med risk för att bli mail-bombad av alla som blir bortlottade så har jag kommit med även till Glasriket och Skaraborg. Jag blir konstigt nog aldrig bortlottad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öh, är det någon skillnad på CD och DVD? - rund skiva som rund skiva!
Syns på tisdag :-)

Unknown sa...

Hej syrran!

Jag har det bra här i storstan. Min nya brorsa är också trevlig men han verkar också ha börjat samla på tvåor ;) Han har två stycken nu! Nästa år tänkte jag visa hur man tar 1:a pris ;)

Hälsningar Ken