onsdag, juni 18, 2008

Allt möjligt trevligt:-)

I helgen var Susanne och Truls och hälsade på. Vi tränade och hade jättetrevligt. Snodde en bild av Susanne som är duktigare på att ha kamera med än vad jag är:-) Från vänster: Truls, Ken och Twiggy.
Birgitta och jag tränade igår kväll och hundarna skötte sig kanon. Twiggy fixade sina "dubblar" nu så då blev det en gammal hederlig trippelmarkering. Då blev det genast lite svårare:-) Nu ska Twiggy lära sig att efter två kommer tre.... Kenta fixade svåra enkelmarkeringar över stenrösen och genom ormbunkar. Plättlätt!

Ikväll träning igen och imorgon walk up-träning. Måste slipa formen till WT i Kalmar den 28:e:-) Sen har jag anmält Twiggy och mig till A-provsinternat.... ja, jag vet att jag är galen. Den där WT-vinsten måste ha rubbat något fundamentalt:-) Men man blir inte bättre av att sitta hemma och även Luca Toni missar målet ibland (igår missade han hela tiden)!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Tack för senast! Vad roligt att det gick bra på träningen igår.
Vi vill önska er en riktigt härlig midsommar!
KRAM

Susanne sa...

Hej Kenta!
Kan inte du se till och vinna det där provet på lördag?
Puss Trulle