måndag, februari 04, 2008

Snödroppar!

På lunchen sken solen när jag var ute med hundarna och snödropparna har tittat upp i min pyttelilla "trädgård"! Faktiskt så solen värmde lite grann.

Annat var det i helgen....lördag hade Birgitta träning och jag och Ken gick med. I blåst, sol, hagel, snö om vartannat. Jag var helt genomfrusen när jag kom hem. Igår var Birgitta, Janne och jag ute och då fick Twiggy först träna sig på att lyssna genom att vi la ut öar som när de var inhämtade flyttades åt sidan. Rätt intressant att se att fast hundarna sitter och tittar när vi lägger ut de nya öarna så är målbilden den gamla ön. Mycket nyttig övning.

Ken fick gå på linje med Will och Grynet som tränade inför Finlandsprovet. Ken får göra sådana viktiga supportuppdrag. Det behövs en skarp hjärna för att hålla reda på allt. Minnesträning kallas det visst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ken som har en av Hundvärldens Skarpaste Hjärnor, är ovärderlig i uppladdningen för The Finnish Tour 2008!